Pagina's

donderdag 13 februari 2014

Ripple (like waves)

Sinds ik de Stylecraft heb ontdekt, heb ik allerlei nieuwe projectjes, vooral in mijn hoofd! Maar de Ripple deken van Attic24, wilde ik wel heel erg graag maken, met al die vrolijke kleurtjes voor de voorleesstoel!

Dus op naar een superleuke wolwinkel Echtstudio in Alphen, daar verkopen ze nl. Stylecraft. Wat een winkel, had daar wel uren kunnen rondkijken, maar ja, er zaten een paar aapjes in de auto te wachten met een dorafilmpje, dus opschieten maar!

Eigenlijk niets voor mij, ik haak het liefst met natuurlijke bolletjes, wol, alpaca, katoen en dan meestal van Drops van Garnstudio, ik ben er gek op. Door al de berichtjes op internet toch nieuwsgierig geworden! Stylecraft is Acryl, mmm, zou het wat zijn?! Dus eerst een paar bollen gekocht om te proberen!
Inmiddels ben ik om en de ideetjes borrelen in mijn hoofd, maar stop!! Eerst nu deze deken! Het patroon heb ik ook van Attic24 en ik ben er helemaal weg van! Heerlijk om iedere keer een nieuw kleurtje te zien verschijnen en kan niet wachten tot ie af is!

Ik vind Stylecraft lekker zacht en mooi eruit zien, echt waar. Volgens mij meestal gehaakt met naald 4, maar ik haak het liefste met nr. 5. Dit is misschien wat los, maar dat vind ik wel lekker voor de deken, dan is tie lekker soepel!

Aangezien Echtstudio wat ver weg is en ik de verzendkosten best hoog vond even verder gezocht en zo kwam ik bij Woolwarehouse, je bestelt het dan direct uit Engeland, maar met de lage prijzen en lage verzendkosten, kwam ik alsnog lager uit. Aangezien ik binnenkort met nog 2 projectjes begin, lekker ingeslagen! Binnen 9 dagen had ik het pakje binnen, was zo blij als een kind!

Dus voorlopen haken we nog wat kleurtjes door!

2 opmerkingen: