Pagina's

zondag 30 maart 2014

50 boxes, 50 days!


Zoooo'n zin in het voorjaar! Het is pas maart, maar iedere dag de zon in mijn keuken, heerlijk toch! Dan vind ik het helemaal niet zo erg om om 07.00 uur wakker gemaakt te worden door mijn kids. Snel naar beneden, koffiepotje aan, maar eerst even wat groente en fruit in m'n blender. Wat een herrie zegt kleine Dani boy!

Eerlijk is eerlijk, ik moest er even aan wennen, maar heb een lekkere combi gevonden, dus rustig even wakker worden, boekje erbij en nog even paar toertjes aan silva's nieuwe baretje, het patroontje van Garnstudio.
Ik denk nog een uurtje en dan is tie wel klaar. Een mooi bolletje knal rose mét een glittertje erin, superlief, het bolletje gekocht bij Koperdraadje in Alblasserdam. Shoppen op internet kan heel fijn zijn, maar niets leukers als in een winkel vol met bolletjes te staan en m'n hoofd loopt alweer over van de idee'tjes. Superfijn is dat ze bij deze leuke winkel nu ook Stylecraft verkopen! Heerlijk, dan kan ik steeds een paar bollen inslaan.

Maar nu eerst even iets anders dan haken helaas en dat zijn onze 50 verhuisdozen. Deze staan nog steeds dicht beneden in de kelder, maar ik ben nog steeds zo veel kwijt, dat ik er vanaf vandaag maar een challenge van heb gemaakt, 50 days, 50 boxes. We zullen zien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten