Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Wollen winter Plaid!

Morgen weer een nieuw filmpje op mijn Blog, Stokjes haken. Dit is een handige steek, waarmee je lekker snel resultaat hebt! Er zijn halve-, dubbele- en drie dubbele stokjes. Maar als je deze steek eenmaal onder de knie hebt, kun je er alle kanten mee op! Vandaag weer een foto van een lekker wollen winter plaid! Deze heb ik vorig jaar gemaakt en bestaat uit losse zeshoeken en vier kleuren Eskimo wol van Garnstudio. Dit vind ik heerlijk zachte wol die niet kriebelt! 


Ik heb een leuk haakboek met allemaal verschillende driehoeken, vierkantjes, zeshoeken en cirkels. Zoek er een mooie uit en je maakt je eigen plaids, onderzetters, sleutelhangers, poef enz. enz.! Verzin maar iets en je kunt het wel maken! Het boek heet Crochet Motifs, beyond the square van Edie Eckman. Het is wel in het Engels, maar in de patronen staan symbolen en die zijn goed te lezen! Op dit moment ben ik met vierkantjes een poncho aan het maken! Denk dat ie heel mooi gaat worden!

                                
Zo is het geworden!
                                                                                                                               

 Wil je ook zo'n mooi Plaid maken of heb je vragen, laat dan een berichtje achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten