Pagina's

donderdag 20 september 2012

Welkom!!!

Welkom op mijn Blog! 

Haken, ik dacht dat dit een tijdelijk tijdverdrijf zou zijn, maar niets bleek minder waar! Inmiddels ben ik er aan verslaafd!  Ik heb 2 lieve kindjes van 1 & 2 jaar oud. Tijdens mijn zwangerschap had ik verplicht rust en allebei mijn kindjes zijn zo vroeg geboren, dat ik nog weken in het ziekenhuis verbleef. Daardoor heb ik het haken ontdekt, het begon met een klein babymutsje, maar inmiddels heb ik al van alles gemaakt en vind het nog steeds geweldig leuk om te doen!

Het liefste met natuurlijke materialen! Als er dan weer iets moois af is, ben ik niet alleen heel trots, maar heb ik gelijk alweer zin in mijn volgende projectje! Vaak begin ik ook aan van alles tegelijk en haak ik die dag waar ik zin in heb, gek, maar zo werkt dat voor mij! 

Daní Raúl & Silva Mare
Het haken heeft me in tijden vol stress  zoveel rust gebracht, nog steeds vind ik het superleuk om te doen. En nu..., wil ik het ook graag aan jou leren en je inspireren met mooie dingen, van Sjaal tot Granny squares, van Zpagetti tas tot Poncho's, tot slot heel veel plezier op deze blog!!! En waarom Haken aan Zee?? Ik hou van de zee, de zee & het strand geven mij energie, liefde en maken  me gelukkig!  

Enjoy!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten